مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:252023-12-25حوادث

افزایش احساس امنیت در استان اردبیل با اجرای طرح آرامش در شهر


فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای مرحله سوم طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی از اهداف مهم اجرای این طرح بوده و بیش از 240 نفر در قالب این طرح دستگیر شدند.

- جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ از اجرای مرحله سوم طرح آرامش در شهر خبر داد و اظهار کرد: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

وی افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکردهای این طرح بوده که به مدت 48 ساعت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.

  فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح گفت: دستگیری 200 معتاد متجاهر، 37 خرده فروش مواد مخدر، 4 قاچاقچی و 3 نگهدارنده مواد مخدر، کشف 24 کیلو و 513 گرم انواع مواد مخدر و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و توقیف 3 دستگاه خودرو از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احساس امنیت در استان اردبیل با اجرای طرح آرامش در شهر

افزایش احساس امنیت در استان اردبیل با اجرای طرح آرامش در شهر